1 Maj "Valborg"

Hej!
 
Jag hade egentligen tänkt blogga tidigare idag men inte haft tid. Jag har nämligen vart ute och sen gjort några armband som inom kort ska säljas. Detta med försäljningen skulle egentligen vart klart tills idag men pga plötslig sjukdom så har det försenats med några dagar. Mer om detta i helgen!
 
Nöjd med dagen är jag la inte riktigt då men synd att klaga nu när man äntligen börjar få tillbaka livet efter förkylningen. Dessutom har jag haft min favorit-Namnsdag. Jenniey VALBORG Mia för er som inte vet de. Namnet Valborg finns faktiskt på båda släktsidorna. Så jag bär det med stolthet. Nu ska jag fixa mig så jag kan ringa "L". Kramiz<3
 
Kroppstatus idag: Smärtor i alla leder mest höften. Huvudvärk, Snuvig, irriterad. TRÖTT
 
Lite slingriga Naturbilder<3:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0