Jag gör framsteg...

God förmiddag!
 
Nu på morgonen har jag för andra gången i mitt vuxna liv ringt ett viktigt samtal till sjukhuset och redan imorgon fick jag en tid för att få hjälp med mina enometrios bekymmer. Hon i telefonen fick nämligen se att jag inte fått de återbesök dom lovat mig. Så jag fick en återbudstid då jag ändå bor så nära. Tur det för då slipper jag vänta/plågas till efter sommaren. Nu ska jag antingen pyssla och se film eller bara slappa för att orka med den tuffa morgondagen. Kramiz<3
 
Kroppstatus idag: Smärtor i magen, huvudet, alla leder, kramp i vader, Trött.
 
Dagens inspiration:" Jag vågar alltid SÄGA vad jag tycker"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0