Sjukis dags

TJO!
 
Om en liten stund ska jag bege mig till sjukhuset för veckans första injektion. Egentligen har jag knappt ork till att gå, men jag måste ju. Ska även prata med min sköterska angående min ledighet Ons-Sön och sen måste jag träffa min läkare för att få utskrivet slemlösande för slemmet är såpass segt att jag inte orkar hosta upp det på egenhand. Dags att fixa det sista innan jag måste dra, kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor Höft, rygg, nacke, axlar. Jobbig slembildning, Trött.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
SANDRATORN.SE

Tack så mkt! :)
Av vilken anledning har du fått en sån lera? :) Tycker du att det hjälper något? Kram!

Svar: Jag har fått den för att träna upp min Handstyrka framför allt i Vänster hand men även för att behålla styrkan som jag har. Jag har ju två sjukdomar som stället till det. Tycker det fungerat ganska bra, jag har lättare att greppa saker nu. Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2013-05-06 @ 20:43:39
URL: http://sandratorn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0