Strålar ut

Godkväll!
 
Värken strålar ut i varje liten kroppsdel, vilket gör mig förtvivlad och arg på allt som har med sjukdomarna att göra just nu. Jag har ju inget val än att kämpa på. Turligen nog har jag tösen här som muntrar upp mig och får mig tänka på annat lite då och då.
 
Imorgon ska jag på smärtskola på rehab för första gången i mitt liv. Ser fram emot det och jag känner mig äntligen redo för att träffa andra och förhoppningsvis vågar jag även göra min röst hörd. kramiz<3
 
Kroppstatus idag: Smärtor överallt!!! Enormt PLÅGSAMT!, Yrsel, illamående, slem i halsen. Trött.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ebba

Hejsan!
Jag är inte så bra på att söka upp fakta direkt, och du har säkert skrivit det någonstans.. Men jag måste fråga vad det är för sjukdom/sjukdomar du lider av?
Kram

Svar: Heej!
Jag lider av en ME/CFS (Kronisk trötthet symdrom) och även Fibromyalgi som är ett smärtsymdrom med många olika symtom.

Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2013-05-14 @ 21:49:02
URL: http://ebbas.blo.gg
JW

Saknar min Whiirah :'( trösta mamma. .. <3 massa gos o kloka ord.. <3

2013-05-14 @ 21:51:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0