Äntligen klar med uppsatsen

Tjo!
 
Jag mår idag något bättre, men har fortfarande väldigt ont i kroppen. Inatt fick jag även den efterlängtade sömnen. Så hjärnan har fungerat såpass bra att jag har äntligen orkat skriva klart mina anteckningar om andnings & hostteknik. Kommer nämna mer om det längre fram när jag är barnfri.
 
Nu blir det till att ladda inför bassängträning ikväll, då det kan va sista gången för min del denna säsong. Kommer bli så tomt utan gänget. Men vi ses ju till våren igen! Kramiz<3
 
 Denna låt brukar jag lyssna på när jag ska drömma mig bort/träna lite.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Joanna Sandell

<3 Kram <3

Svar: massa kramizar<3
♥JèÑnIèY♥

2013-11-25 @ 14:45:57
URL: http://joizmeds.mittspejs.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0