Första Fredagen i November

Godkväll!
 
Helt slut i kroppen efter alla dessa dagar jag behövt hosta slem. Som tur verkar det gå åt rätt håll nu iallafall, så operationen tycks bli av. Vilket är en stor lättnad för mig. Då jag vill ha det gjort så fort som möjligt.
 
Min sköterska på sjukhuset gjorde mig som vanligt på toppen humör idag. Så nu är jag laddad för en härlig helg! Jag har idag förutom sjukhusbesöket även sorterat alla sångtexter jag har i en stor pärm, så jag lätt kan hitta den låt jag vill sjunga. Kramiz<3
 
Kroppstatus: ONT I magen, huvudet, bröstkorgen, fotlederna. Slemhosta, vagel i ögat. TRÖTT.
 
Nu är det dags att börja öva inför första Advent (Exakt 1 månad kvar):
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emelie

Hej vad är det för operation du ska göra?
Jag hoppas verkligen de går bra för dig! Du är stark!

Svar: Hej gumman!
Jag ska operera bort mina cystor på äggstockarna. Då smärtorna av cystorna tagit över mitt liv totalt efter den svåra infektionen i början av Augusti.

Tack, Det är du också! Otroligt stark!

kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2013-11-02 @ 01:51:39
URL: http://emeliies.blo.gg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0