Frågestund!

Här kommer svaren till några av era frågor som trillat in! kramiz<3
 
 
Svar:
Jadå, det kommer upp minst 2 boktips innan jul. Så håll ut, det är på gång.
 
Svar:
Jag är ett stort fan av disneyfilmer och barnprogram som förmedlar ett bra budskap. Detta har gjort att jag fasnat för en heldel bra låtar från just dom kategorierna. Jag försöker då och då lägga upp "typiska" låtar som ligger mig varmt om hjärtat.
 
Svar:
Ett bra knep är att duscha/bada varmt innan man går och lägger sig. Dels kommer kroppen ner i varv men det dämpar även en del smärta. Jag har även en riskudde/värmedyna som jag brukar ha på magen eller nacken. Sen går jag på mycket smärtstillande som jag hoppas kunna minska ner så småningom. Får även taktilmassage ibland för att mjuka upp och lindra tillfälligt.
 
Svar:
Jag har en rullstol sen ett halvår tillbaks som jag använder när vi ska gå längre sträckor. Sen har jag fler hjälpmedel som Duschpall, kasshandtag, korköppnare, tablettdelare, kryckor, sittdyna, värmedyna, knäskydd, handledsskydd, fotledsskydd, TENS-apparat och Whiteboardtavla för att lättare kunna ha koll på sjukhustiderna.
 
Älskar min Whiteboardtavla och mina egna magneter för att lätt hålla reda på allt:
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0