Städ-lördag

God eftermiddag!
 
I veckan har jag sparat in så mycket energi att jag äntligen orkat rensa och städa mitt rum. Tidningar som skulle undan och massa reklam som skulle slängas. Jag börjar få ordning på rummet nu när lillebror flyttat ut. Dock behöver jag fixa ett överkast till lillebrors gamla säng och några söta kuddar.
 
I övrigt så åkte lilla Trixiebelle hem idag. Saknar henne redan för hon har vart så lugn och go den här gången. Vi har haft så roligt även om vi fick ändra planerna lite pga att min kropp sa ifrån. Kramiz<3
 
Kroppstatus idag: Inflammation i Höfterna. Smätor i mage, nacke. Huvudvärk. Syndimma,  svår yrsel.
 
Några aktiviteter vi hunnit göra under veckan:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0