Stolt över det lilla

Godnatt!
 
Då var denna helg snart slut och jag måste säga att jag är otroligt glad över att den blev någorlunda bra trots allt som händer i kroppen just nu. Det blev inte mycket pyssel för min del men har fått viktigare saker gjort som att planera veckan som kommer, gå igenom medicinlådan så allt finns hemma när man väl behöver det.
 
Jag är helt enkelt stolt över att jag kämpat på i helgen för att orka ha roligt trots smärta och skakningar. Nu är jag dödstrött, så ska nog göra mig redo för sängen så jag orkar vara på sjukhuset tidigt imorgonbitti för behandling. kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i hela kroppen, Slem i luftrören, hosta, skakningar. Svag.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
SANDRATORN.SE - BLI MÅNADENS BLOGG INNE HOS MIG!

Hej! Nu är en ny vinnare utav månadens blogg uppe! Kika förbi och se om det var du som hade turen på din sida denna månad - om inte så passa på att anmäla dig till nästa omgång direkt! :)

2013-11-04 @ 21:01:20
URL: http://sandratorn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0