Blivande projekt

Hej!
 
Efter behandlingen på sjukhuset idag så åkte jag in till stadsbiblioteket för att lämna tillbaka en bok jag låna för ett bra tag sen. Jag kommer skriva mer om boken så fort jag är lite bättre i kroppen. Jag passa även på att läsa ur den och repetera så jag kan göra en egen Uppsats/presentation om de som stod i boken. Det blir ett spännande projekt fram till nästa år. Nu blir det lite mys framför tv innan ovädret når hit. kramiz<3
 
Kroppstatus: SMÄRTOR I huvudet, nacke, bröstkorg. Kronisk bronkit som gör att jag måste försöka hosta upp segt slem. Trötthet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Madde

Jättefin blogg, och fortsätt att kämpa på...

2013-10-29 @ 08:43:12
URL: http://madelena.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0