FRÅGESTUND 5

Under den senaste tiden har jag fått in en del frågor som jag nu tänkt besvara så gott det går. Kramiz<3
 
Svar:  ME/CFS och Fibro är grundsjukdomar och det övriga som kommit den senaste tiden är följdsjukdomar på dom. Jag har troligen Endometrios samt andra problem jag inte vill nämna här.
 
Svar: Ca 15st varav bara 4 dagligen resten vid behov.
 
Svar: Jag börjar göra mig redo för natten ungefär 22:00. Då börjar jag med att duscha sen borsta tanderna och smörja in mig. Runt 22:30 ligger jag nerbäddad och sen slocknar jag innan 00:00.
 
Svar: Jag insjukna runt 13 årsålder men fick inte diagnosen förrän samma år jag skulle fylla 20 år.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0