Härlig kompisdag

Godkväll!!
 
Jag har idag spenderat alla min energi på att vara med min underbara bästis Amanda. Vi har pratat en massa minnen och kollat på gamla foto. Jag har helt enkelt haft en underbar dag som jag kommer leva på i flera veckor.
 
Nu ska jag göra mig redo för natten för jag vet vad som väntar mig i natt, imorgon och kanske några dagar framöver. SMÄRTOR! Framför allt från magen och höfterna. Det är inte lätt att vara tjej! Kramiz<3
 
Några av minnnerna:
 
Jag och wiirah 2010:
 
Jag i början av tonåren:
 
jag som ekorre...:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sandra

Alltid kul med gamla foton :D

Svar: Ja visst är det:) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2013-10-13 @ 19:38:15
URL: http://nattstad.se/sandoraa


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0