Måndags måsten

Goddag!
 
 Det är så olika för ibland tar det 15 min och ibland tar det över 30 min för mig att ta mig dit. Därför gick jag upp tidigt imorse, vill ju inte komma för sent till sjukhuset.
 
Jag och min sköterska har idag pratat om min härliga tripp jag gjorde i lördags och även lite annat smått och gott. Vilket fall som helst gick besöket jätte bra och behandlingen var inte så plågsam som det kan vara ibland, då man blir stucken gång på gång. Nu ska jag vila mig lite innan det är dags för rehab. Kramiz<3
 
Kroppstatus: SMÄRTOR I Mage, revbenen/bröstkorgen, nacke, höfter, armar. Trötthet, svår yrsel, syndimma.
 
Nya belönings-Klistermärken:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
moa

grattis du blev veckans bloggvinnare! :)

Svar: Tack så mkt<3
♥JèÑnIèY♥

2013-10-21 @ 18:08:50
URL: http://sukiz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0