Tur jag har en Ängel i vården

Hej på er!
 
Idag var min sköterska tillbaka vilket gjorde att jag kunde få prata och gråta ut i trygga händer efter det som hände igår. Aldrig någonsin känt mig så förnedrad som mötet på neurologen igår! På peka nått så dumt att jag är lat och att jag därför skulle bli friskare av att träna mer. LÄS PÅ OM MINA SJUKDOMAR INNAN DU PÅPEKAR NÅTT SÅ KORKAT! Idiot till läkare! Helt sjukt att hon har jobbat med samma läkare som ställde mig diagnoserna.
 
Efter att kollat på "arga doktorn" igår kväll, blev de inte många timmars sömn. Tårar och en massa ilska av tanken över att behöva flytta. Men är jag beredd att lämna mitt allt för att KANSKE få ett bättre liv utanför gränsen??!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0