Upp och ner, men en bra sak!

Godkväll!
 
Mitt liv är upp och ner just nu. Jag får göra allt för att orka hålla mig vaken för att kunna äta, men ändå lyckas jag somna om bums. Om detta beror på infektionen eller om det är ett skov återstår att se. Dock hoppas jag att jag blir piggare snart, lite less på att somna överallt.
 
En bra sak är att min underbara sköterska imorse klev in mitt i läkarmötet för hon ville diskutera om mig. Även om hennes chef blev lite sur, så var det många av läkarna som visa intresse för att träffa och se vad dom kan hjälpa mig med. ÄNTLIGEN! Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Cornelia

Vilken fin blogg du har! :D
Allt bra annars? ;)
Kolla gärna in min blogg :)

2013-10-20 @ 12:46:19
URL: http://corneliaz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0