Bamsestark idag!

Hej!
 
Idag blev det en tidig morgon för min del. Jag har därför hunnit tvätta, hängt upp och sen även diskat från gårdagens städning. Förutom den kraftiga smärtan i magen som jag haft sen 2 månader tbx, så mår jag ganska hyfsat för att va höstväder ute. Men ett varmt skönt bad hade inte skadat, men jag får la nöja mig med att ha hemmaspa sen ikväll! Nu blev det lite mat i magen sen pyssel för fulla muggar. Eller vad man nu säger. kramiz<3
 
Som fågel i sitt bo
Jag är hos dig min Gud "Morfar"
som babyn hos sin mamma.
Jag är hos dig
som fågeln i sitt bo.
 
Jag är hos dig min Gud "Morfar"
när natten börjar komma.
Bli kvar hos mig
så har jag lugn och ro.
 
//Anonym
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0