Funderar på längtan...

God Eftermiddag!
 
Just nu sitter jag och funderar på drömmar och mål med livet. Allt har svakat så mycket den sista tiden att jag börjat tappa hoppet om att få uppfylla nått av mina del mål innan nyår. Jag vill ju trots allt gå framåt i livet inte stanna upp såhär. Nu hoppas och längtar jag efter alla äventyr som väntas under höst/vinter bara jag håller mig fri från infektioner. JAG SKA KLARAT! Kramiz<3
 
När jag tittar på en Stjärna

När jag tittar på en stjärna
och önskar jag var där.
Då i just den stunden
vet jag
vad jag längtan är.
 
När min morfar klappar hunden
och viskar "stanna här".
Då i just den stunden
vet jag
Vad kärlek är.
 
När jag fyller år och vaknar
när alla står i ring.
Då i just den stunden
känns att
livet är omkring.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Linnea Handstedt

Jättefin dikt!!
Älskar din fina gröna färg! Jag ska också byta till lite mer färg på min blogg men vet inte vilken.. ska man köra på rosa eller röd?

Svar: Tack så mkt=) När jag gjorde om min design valde jag mellan Rosa, lila eller limegrön. Tillslut valde jag den som gjorde mig mest glad=) Jag tror faktiskt nått i rosa skulle va fint till din blogg. Ta den färgnyans som gör dig gladast. Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2013-09-11 @ 13:18:06
URL: http://lilllea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0