sista dagen i september

TJO!
 
Då har man fått veckans första behandling och visst känns det trist att vara bunden till sjukhuset men hennes glädje får en att glömma hur jobbigt allt faktiskt är. Sen är det skönt att få prata ut med någon som lyssnar. Vården borda ha fler som är så underbara som min sköterska.
 
Kroppstatus: Min kropp mår la inte så jätte bra just nu. Den senaste veckan har smärtorna ökat och trötthen blir allt mer tydlig. Men trots det kämpar jag på för jag tänker inte låta vården elelr min kropp ska få vinna över mig. Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Linnea Handstedt

Sån mysig låt :)

2013-09-30 @ 22:38:40
URL: http://lilllea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0