Beslutångest angående sjukhus...

Goddag!
 
Trots att jag är väldigt svag just nu var jag fast besluten att klara av att sitta ute en stund i det sköna vädret samt även fota lite av den vackra naturen. Mamma har pratat om att jag bör åka in till sjukhuset nu i eftermiddag/kväll eller imorgon bitti för att få min behandling. Men just nu vill jag bara njuta av friheten.
 
Min matlust är inte på topp, så förr eller senare kommer jag behöva uppvätskning och en vidare behandlingsplan angående det. Det var inte så här jag hade tänk min vår. Får försöka kämpa på för att vinna detta.Kramiz<3
 
Känns som sommar här ute:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
anna

Gud vilken fin blogg :)

Svar: tack så mkt:) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-04-23 @ 14:39:49
URL: http://fames.se/blondina


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0