Får trappa ner med 1 tablett

Hej!
 
Är seröst helt död över att behöva vakna på nätterna för att äta och ta medicinen. Så här kan jag inte hålla på i fler dagar, det får helt enkelt vara nog nu. Jag behöver min sömn, så får ta medicinen 3ggr/dag istället för 4 och nej jag dör inte av det. Måste försöka vila huvudet nu innan huset fylls med gäster som ska ha grillfest här för att fira min bror som fyllde 20 i veckan. Kramiz<3
 
Någon av er som vart med om att behöva bli väckt på natten för att ta medicin hemma???
 
Kroppstatus:Mår väldigt illa och fått blodbrist igen. smärtorna kommer och går men går på full dos smärtlindring så känner mig inte riktigt klar i huvudet vissa stunder. Trötthet och svår yrsel som ger lite trubbel i vardagslivet
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Det vanliga (även när en är inlagd på sjukhus) är att fördela antalet medicintillfällen så jämnt som möjligt över dygnets vakna timmar. Just för att sömnen är så viktig så är det ytterst sällan som någon väcks för att ta medicin...

Svar: Jaa, det brukar ju vara så, men min läkare är lite "trög". Min sköterska förstod inte alls varför han hade skrivit ut dom och sen behöva ta dom så ofta. Nu blir jag ju väckt när jag sover som bäst för att äta innan jag tar medicinen annars blir magen helt konstig, sen försöka somna om igen, vilket är super svårt. Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-04-14 @ 14:46:00
URL: http://maritha.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0