Hårt slag!

Hej!
 
Är helt tom på ord över att jag nu insett att jag blivit mycket sämre än väntat. Det var knappt så min sköterska kunde hålla tillbaka tårarna när jag berätta det för henne. Jag vill inte bli sämre men ändå blir jag det. Vad har jag gjort för fel? Jag vet, jag borde ha lyssnar på kroppen mer. Kan inte göra mer än att försöka. Nästa vecka ska jag och mamma ringa och beställa hem alla hjälpmdel som jag behöver, nått som tagit hårt på mig. kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i lederna, Muskelsvag, Illamående, huvudvärk, Trötthet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mireille

Kram ❤️

2014-04-17 @ 21:21:37
URL: http://enlangvarigforkylning.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0