Nu är de gjort!

Godkväll!
 
Denna dagar har jag längtat efter sen lilla Elwiirah föddes, att hon och jag ska ta hål i öronen för första gången tillsammans. Det är ju trots allt "Du och jag Wiirah" eller som hon säger "Du och jag Nannysen". Sen tror jag att eftersom jag tog först så såg hon att de inte var så farligt som hon trodde först. När han väl sköt reagera hon mindre än vad jag gjorde så snacka om att tåla smärta trots att hon gnäller så fort någon slår henne. Kramiz<3
 
Hon var så glad över sin födelsedagspresent av morfar:
 
Jag fast den blev suddig tyvärr:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jozzan

Åh....Mitt stora hjärta <3 2 dagar kvar så är du 5-år...5!? Vart tog vår "lilla Iiaah" vägen?

Mammas lilla/stora goding <3

2014-04-06 @ 06:41:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0