Opps halva håret borta!

Hej!
 
Smärtorna sprids runt i kroppen som en envis bakterie. Jag försöker bita ihop för att orka med kvällen med gänget från kyrkan, men det ser inte ljust ut. Kommer nog få vara hemma och vila upp mig istället. Min kropp säger alltid i från när jag har sett fram emot nått roligt som idag tex bowling samtidigt tror jag mycket av smärtorna beror på äventyret jag gjorde igår.
 
Gårdagens frisörbesök gick jätte bra, tog mod till att klippa av nästan hälften av allt hår och extra många slingor. Så otroligt skönt att ha lite kortare hår nu när man är sjuk och knappt orkar duscha i huvudtaget. Dags att vila igen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0