Sjukhus igen denna veckan...

Godmorgon!
 
Senare sen ska jag vara på sjukhuset för att träffa en läkare dels för att diskutera behandlingsplan men även kolla så att jag inte har en ny dold infektion i kroppen, då jag är otroligt trött samtdigt som febern stiger allt mer.
 
Den senaste tiden har vart väldigt jobbig då jag blivit betydligt mycket sämre än väntat och hur detta kommer påverka studierna vet ingen än, men jag hoppas klara kursen ändå. Jag ska iallafall göra mitt bästa för det, men inte lätt att vara väldigt sjuk samtidigt försöka studera. Dags att vila för att samla kraft för att klä på sig och frakta sig till sjukhuset. Kramiz<3
 
Älskar när det blommar i trädgården:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Hanna Karlsson

Vad jobbigt det låter. Hoppas du blir piggare snart.

2014-04-15 @ 08:08:12
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0