SLUT på energi!

Godkväll!
 
Jag är totalt slut efter dagen, men haft en toppen fin dag tillsammans med TT och Amanda. Gick jätte bra även om höften och fotleden krångla till och från. Faktiskt väldigt stolt över mig att jag klara gå så lång sträcka, men redan nu känns det att jag gjort för mkt och att jag lär få lida för det resten av veckan. Dock känner jag att det på nått sätt var värt det, då jag och Amanda inte ses så ofta nu när hon har fullt upp med skolarbeten. Nu ska jag gosa ner mig i sängen framför någon film. kramiz<3
 
Sällskap känns underbart och ännu bättre när man har roligt, vilket jag alltid har när jag är med mina vänner. Dom fyller mitt hjärta med glädje så jag orkar kämpa mot allt tungt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jozzan

Hahaha Alltid fjanta sig på bild sötnosen ;)
Eza är helt exalterad över bilden.. han saknar henne något extremt, han tjatar hela tiden "Titti om hem!"

2014-04-14 @ 21:04:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0