Start på dagen....

Tjoo!
 
Kroppen är mör och trött efter promenaden igår, men annars känns det okej om man bortser från att magen mår dåligt över den nya medicineringen. Jag tror det är natttabletten som stör magen lite, måste bli av med den för detta lär inte fungera i längden. Jag vill dessutom inte tappa i vikt igen.
 
Idag står det lunch med Ellen på schemat och under den stunden kommer jag vara helt barnfri för att ladda batterierna för resten av veckan. Sen när man ändå är i stan kan man ju kolla ut ett par fina örhängen och ny kedja till mitt favorit halsband. Jag tror och hoppas att dagen blir fin, kramiz<3
 
Startar dagen med Älvorna:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0