Älskade barn

Vi saknar dig vår Ängel...
 
In my dreams, you are alive and well
Precious child, precious child
In my mind, I see you clear as a bell
Precious child, precious child
In my soul, there is a hole
That can never be filled
But in my heart, there is hope
'Cause you are with me still

In my heart, you live on
Always there never gone
Precious child, you left too soon
Tho' it may be true that we're apart
You will live forever... in my heart...
 
459 days since you became an angel.
We miss and love you our angel Quintin ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Vilket fint inlägg!

Svar: Ja, vissa människor vill helt enkelt inte förstå och är bara allmänt jobbiga och tror att man bara söker uppmärksamhet. Men sen finns det människor som försöker förstå och säger dessa saker som pepp, men som inte förstår att det bara sårar en. Därför tyckte jag att det var viktigt att göra ett inlägg om det så att fler får reda på det.

Svar: Tack så mkt, så skönt att få skriva av sig känslor....
Svar: Ja, så känner jag också. Men som tur har mina närmsta vänner och familj slutat kommentera mitt tillstånd med sådana "pepp" för dem vet att de sårar mig, vilket jag tydligt visat. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-08-25 @ 14:09:08
URL: http://babustylee.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0