Betygsättning av filmer

Tjo!
 
Jag har idag tänkt betygsätta 2 filmer jag sett den senaste tiden. Båda filmerna är från tagna från Kategori familj/barnfilmer.Kramiz<3
 
Kari gurashi no Arietti
Mitt betyg:
 
Filmen Kari guashi no Ariette (The secret world of Arrietty som den heter på engelska) är en fin familjefilm med fint budskap. Alla är inte onda utan det finns goda folk som gör allt för att bevara hemligheten.
 
The smurfs 2
Betyg:
 
Filmen The smurfs 2 har jag sett flera gånger om och i början var den rätt bra, samtidigt som den sakna det där lilla extra som en film behöver för att bli intressant och rolig. Barnen älskar den super mycket iallafall.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0