Framsteg i rätt riktning

Godkväll!
 
Jag har idag varken svimmat eller vart svimfärdig. Så det var nog bara nått tillfälligt som det ser ut nu, men jag väntar fortfarande på provsvar från många av proverna som tog på akuten igår. Det var skönt att jag blev tagen på allvar direkt och inte behöva plågas i veckor.
 
Jag har under dagen fått flera hjälpmedel hem och många av dem är såna som de fått specialbeställt pga att jag är så liten/smal. Det känns bra att jag efter mkt tjat äntligen får hjälp hemma, så att jag någon gång kanske kan få en vardag som fungerar någorlunda iallfall. Nu väntas sängen igen, kramiz<3
 
Jag bara ska vinna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jen

Du är en kämpe!! Önskar dig all lycka :)

2014-08-19 @ 23:01:23
URL: http://rnbme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0