Gratis Pyssel i stan

Tjo!
 
Igår tog Viktor med mig till Kulturhusets tält där vi pyssla lite. Vi skulle skriva ett budskap eller ord vi ville få sagt på antingen en tygkasse eller plankat. Jag valde så klart tygkasse, då jag faktisk haft funderingar på att göra en sån hemma. Dock var jag lite trött i slutet så det blev en blandning av Svenska och Engelska, men budskapet kom fram! Det var en hel del som läste på tygkassen när vi var på väg därifrån.kramiz<3
 
Stör mig lite att jag skrev "och" och inte "and", då jag inte kunde rita ett "&":
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Visar ju bara på hur våra hjärnor fungerar <3

2014-09-01 @ 00:21:17
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0