Har jag vunnit tillbaks styrkan?

TJO!
 
Jag kom nyligen hem från sjukhuset där jag fått min behandling + injektion. Allt gick kanon bra till och med kuratorsamtalet som jag så väl behövde för att få ur alla tankar och känslor kring livets motgångar. Känner mig lite bättre till mods nu efteråt.  
 
Jag är nu taggad som bara den inför säsongstarten av bassängträning/rehab. Jag har längtat hela sommaren på att få träffa alla fibro-vänner och bara få skratta loss. Nu är dagen äntligen här. Hoppas verkligen vår nya tränare är lika bra som vår gamla. Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma

Vilken fin blogg

/Emma =)

2014-08-26 @ 10:18:04
URL: http://www.nattstad.se/Emmahjorth


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0