Kroppens egna STOPP

Tjo!
 
Imorse när jag vakna kunde jag varken gå eller ens sitta utan ryggstöd, så fått legat utslagen i sängen en större del av dagen. Jag har försökt få i mig vätskeersättning och mackor. Vilket jag lyckades med efter några timmars sömn. 
 
Jag antar att detta är kroppens egna sätt att ladda/försöka återhämta sig lite efter gårdagen och alla inflammationerna som jag har i kroppen. Tur jag har kämpa glöden kvar. Nu ska jag bädda ner mig för natten, kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Madde

Hej, vad stark av dig att du skriver och delar med dig om hur det är att leva med fibro. Jag har själv det sedan ett antal år tillbaka så jag förstår hur det är även om man upplever smärta på olika sätt. Jag har precis startat en egen blogg där jag kommer att skriva en del om hur min vardag ser ut.

Mvh
Madde

Svar: Hej! Tack så mkt. Bloggen har vart ett sätt att få ur sig alla tankar. Ja, jag var inne på din blogg och kommer nog följa den. Hur gammal var du när du fick diagnosen?
kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-08-10 @ 11:50:26
URL: http://maddelita.blogg.se
Carro

Styrkekramar till dig syster <3

Svar: Så glad att jag har dig som syster. Du har stöttat mig enormt, kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-08-10 @ 21:15:01
URL: http://www.nattstad.se/Caaroliiinee
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kämparkramar!

2014-08-11 @ 18:48:22
URL: http://sessie.se
Madde

Hallå igen:) När jag var typ 22 år så fick jag en infektion i kroppen och sedan dess har jag aldrig känt mig frisk i kroppen. Med tiden så fick jag allt fler olika symptom och 2011 började jag utredas för alla mina problem. Idag har jag 4 diagnoser fastställda. Sj då? Hur länge har du dragits med skiten? Om jag förstått mig rätt så är du också drabbad av andra sjukdomar?/kram

Svar: Mitt bröt ut när jag var 13 år gammal efter återkommande halsinfektioner. Sen tog det ytterligare 7 år innan jag fick diagnoserna ME/CFS och Fibromyalgi. Japp fått problem med njurarna efter en läkarmiss förra hösten + IBS, Migrän, Endometrios och återkommande Trochanterit (höftinflammationer)....
Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-08-13 @ 19:01:28
URL: http://maddelita.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0