Lyckad utflykt

Heej!
 
Min kväll igår var helt underbar, bara att få komma till matfestivalen och känna doften av all mat gjorde mig lycklig. Jag älskar att få komma ut och min kompis Viktor är en av dem som gärna gör så jag får uppleva de utflykter jag vill. Är så tacksam för alla mina vänner som ställer upp och har förståelse. Jag älskar er! <3
 
Vi gick även runt i några affärer bland annat i min favorit väskbutik och jag hitta faktiskt en perfekt väska, men vet inte om jag ska köpa den nu eller vänta tills jag får pengar nästa gång. En handväska är ett måste när jag ska iväg, då jag har mediciner, viktiga papper och sånt i den. Får fundera på det tills onsdag då jag nog ska till V.I.P och roa mig. kramiz<3
 
Älskade väskan:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emelie Johansson

Snygg outfit!

2014-08-30 @ 17:23:02
URL: http://sdotter.se
rememberthiis.blogg.se

snygg väska :)

2014-08-30 @ 21:49:35
URL: http://rememberthiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0