Mysig kvällsutflykt...

Heej!
 
Jag har åkt på feber och extrem värk i kroppen igen. Nu hoppas jag bara att det inte är en ny infektion/inflammation i kroppen. Det liksom räcker med de eländet jag redan krigar mot. Jag har i stort sätt bara sovit bort dagen, då kroppen vart helt slö, men under kvällen tog pappa med mig till stranden för att jag skulle få lite frisk luft samtidigt få annat att tänka på. Tack alla underbara som stöttar mig igenom min kamp. kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i mage, rygg, höft, benen. Febrig, yrsel, likblek. Extremt trött/hängig.
 
Mysigt kvälls utflykt, älskar paradis ön:
 
Tillbaks i sängen, helt slut men glad av att få komma ut lite.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0