Världens bästa Moster

Hej på er alla!
 
Jag fick idag vakna upp av att någon ropar på sin mamma jejjej dvs mig. Lilla pojken har sovit som en stock och inte vart de minsta jobbig utan helt underbar. Nu vet vi ju att det funkar att ha honom här utan problem så nästa gång ska han få stanna längre.
 
Jag älskar att vara moster, men framförallt att få vara så uppskattad och älskad av de små liven. Det värmer mitt hjärta. Nu har pojken åkt och det är återigen tyst och tomt här hemma. Men jag behöver vila upp mig, så jag snart kan träffa barnen igen. kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i benen, mage, huvudet, v-höft. svårt att gå, yrsel, illamående och väldigt trött/sömnig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jozzan

Åhhh! Vad söt han är <3 mysigt det ser ut när han är med och bakar.
VÄRLDENS BÄSTA Ezaiaz <3 mamma älskar dig över allt <3

2014-08-23 @ 22:38:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0