Viljan att bli bättre finns...

Godkväll!
 
Trots att jag sovit mer än 13 timmar på ett dygn så är jag fortfarande otroligt sömnig. Detta beror troligen på en halsinfektion som smått börjar bryta ut. Hostar slem i mängder och febern vill inte riktigt ge med sig trots försök med febernedsättande och vätska.
 
Imorgon blir det en lång dag på sjukhuset med behandling, kuratorsamtal och kanske rehab om jag nu kan/får gå på det. Jag är tappar, jag ska ta mig igenom allt även om det krävs tårar, saknad och smärta. Jag ska bli bättre! Kramiz<3
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Hoppas infektionen försvinner och du mår bättre snart!

Svar: Tack. Jag hoppas det. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-08-24 @ 19:49:26
URL: http://babustylee.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0