Årsresume av 2014

Mitt 2014 har vart en enorm berg och dalbana

 

Detta år börja nu lida mot sitt slut. Kanske tur de för det har vart bland det svåraste året i mitt liv. Det börja med att jag förlora min älskade ME-syster och extra farfar, men oturen fortsätta fram tills årets vackraste skapelse kom till världen nämligen lilla Star.  Även om min kropp blivit sämre för varje månad som gått, så har barnen och min skatt lyst upp mitt liv. Vad vore jag utan mina nära och kära? Gott nytt på er alla där ute!Kramiz<3

 

Januari: En svår sorg efter ME-syster Annelie.

 

Februari: Bodde hos farmor i ca 6 veckor pga. renovering hemma.

 

Mars: Påbörja en gymnasiekurs på närdistans

 

April: Jag och Elwiirah tog hål i öronen. Ett tillfälle som jag alltid lär bära med mig.

 

Maj: Samla in pengar till forskningen om ME.

 

Juni: En månad som börja med sorg men sluta med lycka när Star föddes.

Juli:Bodde på ön och njöt till max av solen.

 

Augusti: Livet vändes åter igen upp och ner även om kärleken fanns kvar.

 

September: Åkte på en allvarlig infektion slog ut mig totalt.

 

Oktober: Var på kryssning till Åland.

 

November: Jag avsluta gymnasiekursen med bra betyg.

 

December: Fira för första gången jul själv hos min underbara syster & hennes familj.

 

 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0