Bäst att passa på

Godkväll!
 
Natten tills idag var väldigt jobbig, la mest och vände och vred på mig samtidigt som kroppen värkte enormt. Näst intill så mycket så jag ville skrika rakt ut. Men jag vill inte skrämma vettet ur min farmor så fick bita ihop.
 
Jag överlevde natten trots allt. För att få tillbaka glädjen efter natten så bestämde jag träff med Ellen. Då jag idag ändå var ledig från allt som har med sjukhus, behandlingar göra. Måste ju passa på, inte ofta jag är ledig och har ork över. Kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i Mage, rygg, nacke, höfter, revben, armar, ben. Trött, skakningar.
 
Även orka pyssla lite inför Alla hjärtans dag:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0