Övernattat hos Ellen

Godkväll på er!
 
Mitt dygn hos min kompis gick kanon även om värken blev värre under kvällen igår. Jag och Ellen har spelat spel, ätit god mat samt pratat om allt mellan himmel och jord. Jag är otroligt stolt över mig själv att jag klara av det trots beslutångesten innan, men nu vet jag att det går att sova över hos kompis utan större bekymmer, så det lär jag göra om flera gånger.
 
I fredags kom även en kallelse till Käkkirurgin på kss, så på Torsdag ska jag troligen operera bort min visdomstand som växer fel (förstör/växer rakt in i tanden intill). Egentligen gillar jag inte så här hastiga saker på schemat men jag har inget val. Det måste bli gjort någon gång. Kramiz<3

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0