Solens gåvor

Hej!
 
Jag mår kanske inte perfekt idag, men så länge solen skiner kan jag inte gråta. Den sprider sin glädje när man minst annar det. Värken lever sitt liv men även den dämpas av solens varma strålar som lyser in genom det lilla fönster jag har. En vacker dag som denna SKA jag stå på bergets topp och vara frisk och kry, precis som innan sjukdomarna dök upp. Jag ska vinna även om det så dröjer år! Kramiz<3
 
Solen skiner
Och genom fönstret lyser varma strålar in
Jag behöver inte frysa.
Jag behöver inte gråta.
Solens strålar både värmer
Och sprider glädje utan att säga ett enda ord.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nathalie

Vilken fin blogg du har! Jättefin text du skrivit <3 Vad är det för sjukdom du har?
Kram

Svar: Tack så mkt=) Jag lider av ME/CFS (Myalgic Encephalomyelitis/Chronic Fatigue Syndrome), Fibromyalgi, IBS, Tietzes och ska även utredas angående EDS. Så listan är lång.

Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-02-03 @ 20:01:00
URL: http://www.nathaliieskoog.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0