Det närmar sig...

Godkväll!
 
Varför är det så svårt med förändringar som påverkar ens liv totalt. Ärligt så ser jag inte fram emot stammrenoveringen som börjar om 2 veckor. Inget lär bli sig likt efter det. Badrummet kommer va helt annorlunda och inte blir det bättre att ärthjärnorna ställt tvättmaskinplatsen i vägen så man ska slå sig varje gång man är där inne. Jag vill inte ha nytt. Det är bra som det är!
 
Men värst av allt är att jag ska vara i från mamma i 6 veckor. Hon är mitt allt, speciellt när jag är som svagast. Vem ska ta hand om mig i 6 veckor? Vem ska torka mina tårar när de mörka tar över? Jag vill bara inte! Kramiz<3
 
En bild tagen idag:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annie

Vad jobbigt för dig att kämpa mot sjukdom!
Det är jobbigt att leva varje dag med värk eller smärta :-( Jag är också sjuk, med värk eller smärta varje dag och en del dagar är lite bättre och vissa sämre.
Du är duktig som kämpar :-)

Svar: Det är så svårt att bli av med smärta helt ändå finns det mängder med mediciner. Du är också en kämpe<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-01-22 @ 10:53:27
URL: http://Lifebyannie.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0