Frågestund

Jag tänkte nu svara på de frågor som trillat in under veckans gång. Svarar alltid så gott jag kan, men som många redan vet har jag svårt att förklara vissa saker. Kramiz<3
 
 
 
Svar:
Jag är på sjukhuset 3-5ggr/veckan för att få behandlingar och rehabträning. Allt för att inte bli totalt sängliggandes igen. Hoppas det svaret räcker tills vidare. Tänk skriva ett inlägg om det längre fram.
 
Svar:
Då skulle jag vilja resa till Fiji eller så till Australien för att upptäcka nya saker men även för att träffa vänner vi känt i flera år. Men just nu skulle jag nöja mig med att få komma till Sthlm eller längre upp i landet för att träffa släktingar.
 
Svar:
Jag har tänkt studera Naturkunskap på närdistans nu under våren om allt går som planerat. Jag har även ordnat så jag kommer få extra stöd då jag lider av minnes & koncentrationssvårigheter.
 
Svar:
Eftersom jag spenderar mycket tid på sjukhuset, så träffar jag inte mina kompisar jätte ofta, men när jag väl gör det så blir dagen magiskt och ehlt underbar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Hedda Rönnlund

Vet inte vad du har för sjukdom, men hoppas du blir bättre snart:)

2014-01-22 @ 13:24:12
URL: http://hheddar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0