Speciell Kompis-helg

Godkväll på er!
 
Idag har jag och min kompis vart ute på ön för att kolla till mitt Kungariket. Ute på ön hade det inte kommit lika mycket snö som här i stan, men satan va kallt det var jämför med här. Ellen tyckte det var väldigt mysigt och längtar redan efter att få komma ut dit en vecka i sommar.
 
Denna helg har vart väldigt speciell. Jag och Ellen har träffats två dagar i rad, vilket inte händer så ofta nu för tiden. Detta var just det jag behövde för att få tillbaka ljuset i livet. Så nu känner jag mig något på topp även om kroppen är helt off. Kramiz<3
 
Kroppstatus: SMÄRTA/Stel i benen, höfter, armarna, nacken. Huvudvärk, syndimma. Trött!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0