Behandlingen börjar ge trubbel....

Hej!
 
Det har inte ens gått en vecka sen den tuffa behandlingen starta för mig och redan nu har jag börjat få allt fler biverkningar som gör vardagen till ett helvete. Bara att ta sig till toan är en utmaning just nu, att klara av att äta och hitta ord (hjärnan står på paus ungefär".
 
Kroppen sa ifrån rejält i morse och tvingat mig vara sängliggandes mer eller mindre hela dagen. Så jag är otroligt tacksam för att jag har en underbar mamma som kunnat vara hemma och ta hand om mig nu när jag är i behov av allt mer hjälp för att min vardag ska fungera någorlunda. Jag älskar dig mamma! kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i benen, höften, mage, rygg, huvudet, bröstkorg. illamående, matthet,svag. trött, skumma blåmärken som dyker upp här och där.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
JuliaJ

Du är stark som står ut!

2014-07-16 @ 15:02:21
URL: http://juliaj.se/
alice

Du är så stark!!!Din blogg är så bra!♥ Kolla gärna in min blogg♥ Hejdå!♥♥♥

2014-07-16 @ 21:06:03
URL: http://aliceh.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0