Behöver Film-Tips...

Hej på er!
Min kroppen är väldigt svag och har svårt att hålla mig upp/vaken, så lite filmmys hade vart toppen. Visserligen kommer jag troligen somna mitt i filmen, men då har jag iallafall försök. Problemet är att jag inte vet vad jag ska se för filmer längre (Då jag sett de flesta jag kan komma på). Jag gillar filmer i Kategorier Komedi, barn/familjefilm. Tar gärna emot TIPS... Kramiz<3
 
Kroppstatus idag: Smärtor i huvudet, mage, rygg, benen. Stickningar i läppar, tunga. Trött, yrsel, svag.
 
Snälla någon med bra film tips?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Linn

Hej, lite sent men Divergent är en otroligt bra film om du inte sett den, dock ingen komedi men som du borde se ändå!

2014-07-28 @ 20:49:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0