Bra dag med glädje

Godkväll på er!
 
Idag har jag haft lite av turen med mig på min sida. Det har gjort att jag haft lite ork över till att vara ute med Elwiirah en stund. Vilket uppskattades, då hon gått och längtat efter denna dag. Jag är visserligen väldigt matt/svag i kroppen fortfarande så har svårt med talet och att gå ordentligt men det har inte lilla gumman ont av utan hon förstår att moster inte klarar allt just nu. Kanske har oturen vänt?! Hoppas! kramiz<3
 
Elwiirah blåser bubblor:
Elwiirah fotat sitt husdjur som tydligen får tårta till mat:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sandra

va skönt :)

2014-07-06 @ 21:33:22
URL: http://nattstad.se/sandoraa


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0