Kämpar mot tröttheten

Hej
 
Jag har orka hålla mig vaken ett tag nu för att beställa lite saker samt försökt fått i mig vätskeersättning och mat. Vilket känns bra då jag helst inte ska ligga ner mer än 12 timmar.
 
Min älskade mamma har fixat en akuttid till mig imorgon angående att öka antal behandlingar per vecka. Kan denna sommaren bli värre? jag tror knappast de. Håller tummarna för att dessa plågor snart ger med sig, så jag hinner njuta av sommaren innan den är slut. Kramiz<3
 
Titta vad jag har fått tag på till mina små älsklingar♥
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 


Kommentarer
Motionerafetto

Hoppas verkligen att du får bli bättre snart. Vad är det för sjukdom du har?
Stora kramar. <3

2014-07-02 @ 17:54:09
URL: http://motionerafetto.blogg.se
Motionerafetto

Förlåt, såg nu på din header vilka sjukdomar du har. Min mamma har exakt samma, så jag vet vilken smärta det innebär. <3

2014-07-02 @ 17:56:12
URL: http://motionerafetto.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0