Min födelsedag...

Godkväll!
 
Ja, då är man 22 år nu. Jag mår skit idag, men jag ska försöka ta mig igenom kvällens firande och jag ska försöka att inte fälla fler tårar på MIN DAG. För visst är det på sin dag man ska vara glad?! Men hur lätt är det när kroppen vill nått helt annat?. Tack ännu en gång för alla fina gratulationer och så. Ni betyder guld för mig. kramiz<3
 
Kroppstatus på min födelsedag: Smärtor i nacke, rygg, huvud, mage, höft, ben. Feber, skaningar, otroligt Trötther och svag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anna Eriksson

Grattis i efterskott!

Svar: Tack så mkt:) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-07-01 @ 11:01:11
URL: http://mammaavidag.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0