Bad Day?!

Godkväll!
 
Mitt prov idag gick inget vidare tyvärr. Mest pga att jag hade för ont så kunde inte skriva så mycket som jag hade velat, men även hjärnan stod på off idag. Jag får nog en ny chans så småning om. Fällde några tårar av besvikelse men känner mig nu på gott humör igen. VIKTIGAST jag försökte iallafall! Det är inte lätt att studera när man är svårt kronisk sjuk, så varje steg jag tar i skolan är framgång. Kramiz<3
 
Kroppstatus ikväll: Smärtor handleder, armbågar, mage, höft, knän. Illamående, yrsel, syndimma och trötthet.
 
Denna underbara låt tävlar idag om en finalplats:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Tess

Gråt inte jenniey, var stolt över dig själv att du ens försökte, du gjorde ditt bästa. Bättre lycka nästa gång =)

Svar: Känner mig stolt idag när jag låtit allt smälta in. Tack så mkt<3
kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2014-05-09 @ 14:23:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0