Fullt ös i veckan

Goddag!
 
Då var det en ny vecka igen och denna lär bli tuff inte bara för att kroppen strejkar utan det står även mycket på schemat som måste bli gjort. Jag ska dock ta mig igenom den för jag vet att det väntar en stor belöning i slutet på veckan. Idag blir det behandling igen, nått som jag kan inte ändra på då den är "livsviktig". Jag hoppas verkligen kunna trappa ner snart så jag kan flytta ut till ön. Måste vila nu, kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i hand & fotleder, knän, nacke, rygg, höft. Vänster sidan hänger inte riktigt med. Trött, lätt illamående. Tung i huvudet.
 
Vad vore jag utan denna Ängel? Jag Älskar Dig<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jozzan

Mitt älskade hjärta mamma saknar dig!!
Mamma ringer dig i kväll Elwiirah <3

Svar: ring innan 19:00!
♥JèÑnIèY♥

2014-05-19 @ 16:57:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0